Zenék

2015. január 2., péntek

2014 Legjobb és Legrosszabb Animéi

Nos lássuk a 2014-ben nézett legjobb és legrosszabb animék listáját. ;)


Legjobb anime: Hát.... őszintén szólva, kapásból vagy tíz ugrott be amit ide írnék. Viszont mivel döntenem kell, ezért ez a hat nyert.

Soredemo Sekai Wa Utsukushii

Kami-sama Hajimemashita 

Akatsuki no Yona 

Ao Haru Ride

Ookami Shoujo to Kuro Ouji

Noragami



"Legrosszabb" anime:

Haikyuu






Legnagyobb csalódás:


Soul Eater Not!


Legnagyobb meglepetés: Az egyik kedvenc animém lett!

No Game No Life



Legjobb akció sorozat: Kettő között gondolkodtam nagyon, de végül emellett döntöttem.

Akuma no Riddle



Legjobb vígjáték: Igaz még nincs fenn az összes rész, de ezen nevettem a legtöbbet.

 Gekkan Shoujo Nozaki-kun



Legjobb dráma: 

Ano Hi Mita Hana no Namae o Bokutachi wa Mada




Legjobb animáció: Itt ismét kicsit gondba voltam, de végül a Bokura wa Minna Kawaisou mellett döntöttem.

Bokura wa Minna Kawaisou




Legjobb folytatás:

Hitsugi no Chaika - Avenging Battle



A “leginkább szüksége van egy folytatásra” sorozat: Ide két animét is választottam, mondjuk a No Game No Life-nak még lehet folytatása. (Remélem lesz is!) Viszont ennek már nem hiszem, de azért reménykedem.

Black Bullet 



Legjobb opening: Kapásból vagy ötöt feltudnék ide sorolni, de most csak hármat teszek fel a blogra.

1. Shigatsu wa Kimi no Uso Opening: 




2. Ookami shoujo to kuro ouji Opening: 




3. No Game No Life Opening: 




Legjobb ending: 

1. Ookami Shoujo to Kuro Ouji - Ending




2. Hitsugi no Chaika Ending





Legjobb női főszereplő: Ide is két lányt írok, az egyik Nike (Soredemo Sekai wa Utsukushii), a másik pedig Iki Hiyori (Noragami).

Nike (Soredemo Sekai wa Utsukushii)

Iki Hiyori (Noragami)



Legjobb férfi főszereplő: Itt is kettő lesz. ;)

 Rentaro (Black Bullet)
Sora (No Game No Life) 


Legaranyosabb szereplő:

Wendy (Fairy Tail)


Kedvenc páros: Ide csomót felsorolnék, de sikerült kettőre szűkíteni a kört.

Nike és Livi (Soredemo Sekai wa Utsukushii)

Yato és Hiyori (Noragami)

Ezt várom a legjobban 2015-ben: 

Kamisama Hajimemashita (2. évad)

Kuroko No Basket (3.évad)


Remélem tetszett ez a kis összesítő. ;) 
Ti melyik animét várjátok a legjobban? 
Melyikben csalódtatok, és miért? 
Melyik anime okozott meglepetést számotokra?
Szerintetek melyik a legrosszabb és melyik a legjobb anime azok közül amit 2014-ben néztetek? 


19 megjegyzés:

  1. Én leginkább a Kuroko no Basket-ot várom, nem csak azért mert nagy kedvencem, hanem azért is, mert saját szereplős törit írok belőle, és ebből "tanulom" a karakterek jellemét.. Már alig várom a következő részét!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Köszönöm, hogy írtál! :)
      Én is nagyon vártam ezt az animét, igazság szerint mangában már végig olvastam, de animében még is csak izgalmasabb. ;)

      Törlés
  2. Remelem lesz az Akatsuki no yona bol 2.evad annyira szeretem!!!💞💗

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Nekem is az egyik kedvencem lett. :) (Ha a mangát vesszük alapul akkor még eléggé sok dolog nem történt meg az animében amit elkészíthetnének, de sajnos rengeteg ehhez hasonló anime van amiből nem csináltak második évadot, pedig azok többsége elég lezáratlanra is sikerült.) De mivel elégé nagy sikernek örvend, ezért valószínűleg lesz még egy évada. ;)

      Törlés
  3. Remelem lesz az Akatsuki no yona bol 2.evad annyira szeretem!!!💞💗

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Én is nagyon szeretem, ha a mangából indulunk ki akkor valószínűleg folyatják, de nem ez lenne az első anime amit félbe hagynának, sajnos. Viszont szeptember 19-én várható lesz egy OVA. ;)

      Törlés
  4. Nos, a Soul Eater NOT! számomra is hatalmas csalódás, nert a grafika össze lett csapva, a szinkronok sem túl jók. Csak a 2részig néztem, nem bírtam tovább. Amúgy az animék, amiket felsoroltál, ígéretesnek tűnnek, végig fogom őket nézni.:D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Köszi, hogy írtál. Teljesen egyet értek veled, többet vártam volna ettől az animétől. Majd ha megnézted őket, írd meg melyik, hogy tetszett, kíváncsi vagyok. ;)

      Törlés
  5. Nemkem mindegyik Anime tetszet amit edig néztem kivéve a Durara.
    Amugy én egy Anime függö vagyok mer én minden nap megnézek minimum egy Animét, föleg vakacioba ott regeltöl estig csak Animéket nézek.
    Amugy nagy aranyos volt ez a összesitö innen mindegyik Animet láttam. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! :) Köszönöm, hogy írtál.
      A Durarara nekem se lett a kedvencem.
      Üdv az anime függök csapatában. :D Örülök, hogy tetszett az összesítő. Neked melyik a kedvenc animéd? :)

      Törlés
  6. Nekem a Haikyuu volt a kedvencem. Nem vagyok az a típus, aki azonnal leáll csatázni, ha valakinek nem ugyanaz a véleménye, de szerintem a Haikyuu legkevésbé sem nevezhető rossz animének. A karakterek nagyon szerethetőek, és változatosak. Így hirtelen nem is nagyon jut eszembe egy negatív karakter sem. A csapatok sokfélél és a meccsek izgalmasak. Mindemellett rengeteg vicces jelenet van benne. Kifejezetten szerettem látni, ahogy Kageyama hozzáállását sikerült megváltoztatnia a csapatnak, és ahogy kezdenek összekovácsolódni mindannyian és rohamos ütemben fejlődnek egymás hatására. Szerintem ez egy nagyon jó anime. Merem állítani, hogy a legjobb sport anime, amit valaha láttam. Még régebben próbálkoztam párral, belekezdtem a Kurokóba, végignéztem a Free-t, de ez tetszett eddig a legjobban. Ez fogott meg a legjobban, és egyhuzamban végignéztem az első évadot. Nem akarom ráerőltetni a véleményem másokra. Kinek a pap, kinek a paplan. Csak meg akartam osztani a saját véleményem.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is így gondolom!!^^
      Szerencsére hamar kijött a második évad így még jobban kedvemcem lett!! Lehet itt az elején sokakanak nem tetszik pedig a vicces jelenetek a legjobbak!! Az is jó mikor te hamarabb rájössz, hogy mit kéne tenniük és úgy is lesz csak megfűszerezve valamivel^^

      Törlés
    2. Szerintem nem véletlenül rakta idézőjelbe a legrosszabbat...

      Törlés
  7. Én a Nisekoi harmadik évadát várom :3

    VálaszTörlés
  8. Hogy lehet a Haikyuu-t a legrosszabb animének tituálni?? Már megbocsáss, de még azok is elismerik akik a műfaját nem szeretik, az anime remekül végig kíséri a srác sikereit, tapasztalatait, kudarcait, törekvéseit. Véleményem szerint az egyik legizgalmasabb anime amit az elmúlt 1-2 évben láttam, hozzáteszem több mint 10 éve animézek.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Barátnőm nem értem miért nem szereti, de látom egy olyan, aki több éve animézik az azért csak tudja mi a jó és mi a szar!!
      Osztom a véleményed!!!^^

      Törlés
    2. Senki sem veszi észre az idézőjelet, csak én?! Vagy csak szerintem jelenti azt, hogy ő se tartja rossznak?

      Törlés
  9. Szia, köszi hogy írtál animéket :) Volt közöttük 1-2 olyan, amiket már ismertem,és tetszettek :D örülök, hogy másnak is.
    :)

    VálaszTörlés
  10. Épp ma fejeztem be a kamisama hajimemashita 2.évadját . Hááát én reménykedtem benne hogy a Nanami & Tomoe összejönnek de sajna nem igy lett :( De én még mindig reménykedem abban h lesz 3.évadja és összejönnek :) Jól jönne végre a nagy happyend :)

    VálaszTörlés