Zenék

2014. augusztus 14., csütörtök

30 napos anime kihívás # Kilencedik nap


9.nap - A legviccesebb jelenet amit animében láttam.

Őszintén szólva rengeteg vicces jelenetet láttam, és nem tudok dönteni melyik legyen. 

Itt van néhány anime ami szinte teli van vicces jelenetekkel:

Soul Eather 
Inuyasha 
Zero No Tsukaima 
Lovely Complex 
Kami-sama Hajimemashita 
Kamisama Kazoku 
Arcana Famiglia
Magi (mindegyik évadja) 
Nisekoi 
Kamigami No Asobi 
Soredemo Sekai Wa Utsukushii 


Imádom ezeket az animéket, és néhány szó szerint csak vicces jelentből áll.
Ajánlom mindenkinek!


8 megjegyzés:

  1. A Maginak csak két évadja van?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! Nem, jelenleg három van fenn a neten, és állítólag (de ez nem biztos) még lesz legalább egy. ;)

      Törlés
  2. A harmadik évadnak tudod a címét?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem biztos, de szerintem ez a harmadik évad címe:
      Magi - The Kingdom of Magic

      Törlés
    2. Az a második de azért köszii. ^_~

      Törlés
    3. Bocsi, már régen néztem. :'D

      Törlés
  3. Legviccesebb pillanat nincs számomra, de a legiviccesebb anime az Ouran High School Host club votl.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! Azon az animén rengeteget nevettem. :))
      Köszönöm, hogy írtál! :)

      Törlés